miercuri, 1 ianuarie 2014

de an nou

inca o pagina alba in dar: 2014! la multi ani!

mi se strange inima cand imi amintesc cum, in copilarie si mai ales in adolescenta, de fiecare 31 decembrie-1 ianuarie imi placea ca acel moment sa fie doar al meu, sa fiu doar eu cu mine.
ma inkideam in camera mea (ai mei se obisnuisera deja cu asta), deskideam larg fereastra, lacoma de aer inghetat, si ma incredintam stelelor, sau fulgilor, sau doar felinarului obosit de peste drum. si mi puneam dorinte. la inceput una dupa alta. apoi, doar cate una.
ma asezam pe scaunelul de lemn fara spatar, la birou, si scoteam dintr un sertaras un pretios caiet nou. si incepeam un jurnal. de fiecare data cu sentimentul ca fac ceva extrem de valoros pentru mine. din pacate, jurnalul ramanea neterminat, fiindca pana la sfarsitul anului uitam de el, viata tot dadea peste mine in cascade de senzatii, emotii si ganduri, incat de scris nu mai scriam decat foarte rar, preferand sa mi fac note de lectura.

azi nu am mai avut nevoie de singuratate, ci am vrut - si am dispus - sa fie un timp doar pentru noi: eu, copilul si sotul meu - da, e un lux pe care nu ni l permitem decat rar.
a meritat.

tot azi, ma gandesc din nou la forta transformatoare a scrisului. fie si sub forma de jurnal.

va multumesc de trecere pe pagina mea si va doresc un an cu adevarat nou! magic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu