miercuri, 10 decembrie 2008

special delivery

m-am săturat să ţin de mână surogate de zei să le aştern la picioare file nescrise din viaţa mea să-mi măsor zborul sa mi colorez visele cand ma trezesc m am saturat sa urlu in grota roşie m am saturat să aştept fără să cred în ce aştept m am săturat să-mi caut bezmetică tatăl mort mort de-a binelea m-am săturat să fiu altfel decât am nevoie să fiu doar aşa ca să nu se supere zeii mei de carton sau de hârtie sună mai nobil m-am săturat să mă uit în oglindă şi să nu mă văd m-am săturat să aflu de pe net că pe zeii mei de avarie îi dor lucruri că îi atrag anume fiinţe şi nu mă refer la îngeri că una scriu zeii în cărţile lor sfinte şi alta sunt ei în forul lor interior că în fine zeii sunt singuri altfel nu-i aşa n-ar mai fi speciali iată softul idiot îmi completează n ar mai fi special delivery

drept care
află şi tu de pe net
că mă dor şi pe mine lucruri

şi cam atât

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu