miercuri, 8 aprilie 2009

mi am luat pisik ... pentru cateva zile

motanel. de cateva saptamani. negru negru de tot. o dulceatza.
dar o dulceatza terorista: miroase. si urla daca nu l iau in bratze. si vrea in bratze tot timpul.

iar azi m a trezit la sase jumate...in ziua mea libera!!!

si cand am descris disconfortul asta unuia dintre "frenzii" din lista de mess cica "nu esti in stare sa ai grija de un animal".
niciodata nu am avut suficienta intelegere pentru apetentza spre a etiketa. kiar cand stiu ca n am ce pretentzii sa emit...tot doare.

asa k...deocamdata admit k nu sunt in stare sa cresc un animal intr un apartament. e rau? trebuia sa mi imaginez ca nu se va lasa educat fara tone de nisip? pasiunea mea pentru etologie nu ma ajuta prea mult?

poate... who cares anyway.
cine are de pus etikete tot cu asta se ocupa indiferent care s datele.

binecuvantata fie formarea teoretica pe care nu mi as skimba o cu nici o alta...antrenamentul psihologic se vadeste skill esential in trusa de supravietuire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu